Tuesday, July 16, 2013

Tuesday Picks // Ked(d)vtelés 16072013

Tuesday Picks 16072013

1. The lookbook of Isabel Marant's Étoile line's fall/winter collection is just breathtakingly beautiful. The warm knitted sweaters, knee high boots and loafers almost make me looking forward the colder months. (I said almost. I'm not really looking forward winter when summer in Holland just started a week ago.) Click here for the stunning photos.  Isabel Marant őszi-téli Étoile kollekciójának katalógus fotói hihetetlenül hangulatosra sikerültek. A képeken csinos arcú modellek térd fölé érő, puha velúr csizmában, vastag kötött pulóverben vagy éppen lakk loafer-ekben adják át a fáradt párizsi hétfő reggelek letisztult báját. Kattints IDE a katalógushoz.

2.  Leopard is my ultimate favorite when it comes to animal print. Even though I would not wear dresses I really love to sport scarves, belts, shoes and bags in this wild animal print. I didn't think leopard hair was possible, but as you can see on the picture, everything is possible. I'm not sure I would ever dye my hair like this but it is sure as hell looks good on the runway.  Ugyan mértékkel, de a leopárd az egyik kedvenc mintám, ha kiegészítőkről van szó: legyen az cipő, táska, sál vagy öv. És bár soha nem hittem volna, hogy egyszer majd a leopárdos haj is lehetséges lesz, íme egy street style fotó, ami minden feltételezésem cáfolja. Nem tervezem a hajam ily' radikális módon történő átalakítását, a nagymacska-frizura azonban nagyszerűen festhetett a kifutón.

3. A few months ago I learned how silicon ruins your hair and that it's something quite hard to avoid because silicon can be found basically in 90% of all hair products. Therefore I was more than happy when I came across the Rainforest hair care line of Body Shop that is not only totally free of silicons, but also of sulfates, colorants and parabens. Oh, and it is fair trade. Pár hónapja hallottam először a szilikon hajroncsoló hatásáról.  Igen ám, de nem is olyan egyszerű elkerülni, mint gondolnánk, ugyanis a samponok és egyéb hajápoló készítmények nagyjából 90%-tartalmaz különböző szilikonokat. Szerencsére a Body Shop kínálatában találkoztam a Rainforest termékcsaláddal, amelyek nem csak szilikontól, de színezékektől, parabéntől és szulfátoktól is mentesek. 

4. My weekly challenge: This week I need to do some exercises at least 5 days out of 7. I have completed the first two days already (arm and leg day in the gym) and tomorrow I am going to try pilates for the first time in my life. What are you going to do for your health this week? Will you join me in this challenge?  Heti kihívás: ezen a héten legalább ötször kell valamilyen mozgásformát gyakorolnom. Az első két napot már teljesítettem a konditeremben, és holnap életemben először próbálom majd ki a pilatest. Te mit teszel az egészségedért ezen a héten?

No comments:

Post a Comment